Hledáme spolehlivou a proaktivní asistentku, která posílí náš tým. Vaše náplň práce bude zahrnovat administrativní činnosti, přípravu a kontrolu dokumentů, organizaci akcí, komunikaci se zákazníky a podporu našich realitních makléřů. Práce je vhodná jak na plný, tak na částečný úvazek s možností částečného home office.
Nabízíme:
- Moderní pracovní prostředí: Pracujte v příjemném kolektivu v moderních kancelářích AZ Tower v Brně, nejvyšší budově v ČR.
- Zajímavé finanční ohodnocení: Kromě stabilního platu nabízíme i atraktivní prémie.
- Podpora a rozvoj: Práce v dynamickém prostředí, kde budete mít prostor k osobnímu i profesnímu růstu.
Co od Vás očekáváme:
- Proaktivní přístup a schopnost pracovat s přesahem.
- Samostatnost a pečlivost v plnění úkolů.
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti.
- Perfektní znalost práce na PC, zejména v Google Drive, Docs
- Velkou výhodou je zkušenost v realitách nebo v advokátní kanceláři.
Přidejte se k nám a buďte součástí našeho úspěšného týmu!