Kariéra

Asistentka jednatele

Hledáme spolehlivou a proaktivní asistentku, která posílí náš tým. Vaše náplň práce bude zahrnovat administrativní činnosti, přípravu a kontrolu dokumentů, organizaci akcí, komunikaci se zákazníky a podporu našich realitních makléřů. Práce je vhodná jak na plný, tak na částečný úvazek s možností částečného home office.

Nabízíme:

  • Moderní pracovní prostředí: Pracujte v příjemném kolektivu v moderních kancelářích AZ Tower v Brně, nejvyšší budově v ČR.
  • Zajímavé finanční ohodnocení: Kromě stabilního platu nabízíme i atraktivní prémie.
  • Podpora a rozvoj: Práce v dynamickém prostředí, kde budete mít prostor k osobnímu i profesnímu růstu.

Co od Vás očekáváme:

  • Proaktivní přístup a schopnost pracovat s přesahem.
  • Samostatnost a pečlivost v plnění úkolů.
  • Příjemné vystupování a komunikační dovednosti.
  • Perfektní znalost práce na PC, zejména v Google Drive, Docs
  • Velkou výhodou je zkušenost v realitách nebo v advokátní kanceláři.

Přidejte se k nám a buďte součástí našeho úspěšného týmu!

*
fullname: phone: email: